بیانیه اربیت نتورک ۱۸ آگوست ۲۰۲۰

متن ترجمه شده بیانیه اربیت نتورک مورخ ۱۸ آگوست ۲۰۲۰ با عنوان اپلیکیشن اربیتکس
پلتفرم اُربيت

متن ترجمه شده بیانیه اربیت نتورک.
مورخ ۱۸ آگوست ۲۰۲۰
عنوان: اپلیکیشن اربیتکس

⚡️اربیتکس تریدرهای مطرح جهان را مخاطب قرار می‌دهد، آنهایی که هم اکنون در حال تجارت بر روی بازارهای سهام، شاخص های مرجع، فارکس، سهام های کلاسیک و ارزهای دیجیتال هستند.
⚡️اربیتکس با ساختاری که تمام آنها را در یک جا دارد و دسترسی بی نهایتی ارائه میدهد، اما هنوز هیچ برنامه‌ای را که با شفافیت و سادگی بتواند بر روی ساختارهای اندروید و اپل استور فعالیت کند را ارائه نداده است.

⚡️برخلاف پیشنهادات جدیدی که در بازار موجود است، هیچ ساختار غیرمتمرکزی که دارای امکان پرداخت با ارز دیجیتال باشد وجود ندارد هر چند که فضای بروکری در دنیای دیجیتال راحت تر شده است و در سالهای اخیر با سپاس از ساختارهای مدرن فضای ترید سرمایه‌گذاران متحول شده است اما هنوز محدودیت‌های بسیار زیادی را در این پیشنهادات ملاحظه می کنید.
محدودیت هایی که در ساختارهای سنتی همیشه مسیر را می بندند، بسیاری از ساختار هایی که ادعای غیر متمرکز شدن می کنند با وعده های بدون هزینه و سادگی پیش روی شما قرار میگیرند که البته در اجرا با محدود کردن فضای تجاری و یا محدودیت در واریز و برداشت مواجه اند.

⚡️بروکرهای سنتی اما شبیه به موسسات مالی و بانک ها هنوز با سرویس هایی با کیفیت پایین و شارژ های بسیار زیاد با مشتریان مواجهند.

⚡️اربیتکس ولی اینجاست که پیشنهادی متفاوت ارائه کند، به عنوان ساختاری که انتفاع مشتریان را اولین اولویت خود قرار داده است، اربیتکس با ارائه شفافیت و ارتباط مستقیم در عین پیچیدگی به ۵ بازار جهانی بدون هیچگونه هزینه های مخفی امکان کنترل کامل و شفافیت موردنیاز را به مشتریان می دهد.

⚡️ما توانستیم توسط تیم فنی خود با همکاری مهندسان نرم افزاری و طراحان در طول این دوران قرنطینه برنامه اصلی خود را به اتمام رسانده و مورد تست قرار دهیم.
هم اکنون با بیش از ۵ هزار مشتری اربیتکس میتواند با توسعه بهترین راه خرید و فروش سهام در عرصه جهانی این فرصت را بر روی گوشی های موبایل شما ارائه دهد.

✅ هم اکنون اربیتکس یک فرصت تجاری با ارزش بیش از ۴۱ تریلیون دلار را به اعضای محترم اربیت نتورک برای ترید و سرمایه گذاری مستقیم در بیش از ۱۰۰ سهام شاخص و غیره همراه با یک برنامه ویژه موبایلی استثنایی ارائه می نماید.

✅ پس از پروسه تست موقتی در ماه آگوست ۲۰۲۰ برای تریدرهای خصوصی، اربیتکس به طور رسمی، بی مانند ترین فضای ترید جهانی را بر روی ساختار های ios و اندروید در تاریخ سپتامبر ۲۰۲۰ افتتاح خواهد کرد.

✅ اما قطعاً در ماه های بعد پیشتر خواهیم رفت تا بتوانیم در جهت اهداف بلندمدت خود که امکان ترید کردن در فضاهای اصلی ترید سهام جهان برای تمام کشورها باشد را در قالب یک ساختار تریدینگ کاملاً غیر متمرکز ارائه نماییم.

گروه فنی و توسعه اربیتکس
۱۸ آگوست ۲۰۲۰

اشتراک گذاری :

اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در telegram